سلام بله دختر منم اون طوری شده خواب شبش خوب شده ولی روزها اصلا خوب نمی خوابه
من دخترم سه و نیم چهارشب میخوابید حالا تو چهارماه میبینم دو و نیم میخوابه خداروشکر
پسرفت نیست،درواقع با برنامه میشه و خواب اصلیشون شب میشه،روزا فقط چرت و رفع خستگیه
پسر من از وقتی وارد ۴ شده هم شبا خواب خوبی نداره هم روزا به کوچک ترین صدا بیدار میشه گریه میکنه درصورتی که اصلا اینجوری نبود😶😶
پسر من شبا شکر خدا خوبه ولی روزا نه فقط چرت میزنه
اره بنظرم علیهان سه ماهگی خوب بود از وقتی وارد چهار شده خابش خیلی خرگوشی شده چه شب چ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.