مامانا تو چهار ماهگی پسرفت خواب وجود داره؟

۶ پاسخ

سلام بله دختر منم اون طوری شده خواب شبش خوب شده ولی روزها اصلا خوب نمی خوابه

من دخترم سه و نیم چهارشب میخوابید حالا تو چهارماه میبینم دو و نیم میخوابه خداروشکر

پسرفت نیست،درواقع با برنامه میشه و خواب اصلیشون شب میشه،روزا فقط چرت و رفع خستگیه

پسر من از وقتی وارد ۴ شده هم شبا خواب خوبی نداره هم روزا به کوچک ترین صدا بیدار میشه گریه میکنه درصورتی که اصلا اینجوری نبود😶😶

پسر من شبا شکر خدا خوبه ولی روزا نه فقط چرت میزنه

اره بنظرم علیهان سه ماهگی خوب بود از وقتی وارد چهار شده خابش خیلی خرگوشی شده چه شب چ روز

سوال های مرتبط

مامان جانا❤️ مامان جانا❤️ ۹ ماهگی