باعث جییییییییییییییییییشششششش میشه
صد در صد
من خر یک هفته خوردم انقباض گرفتم بستری شدم😂😂لامصب چ میدونستم سردیه هوسم بود یسره خوردم
منک آخرین بار خوردم خیلی ام زیاااااد بعدش ا س ه ا ل شدم😂🥴وو دل درد🥲
برا من اسهال میاره لامصب اما ی ماهه هرروز میخورم دوس دارم
طبع سردی ک داره نمیزاره بچه زدی بگیرع از عرق کاسنی بهتره حداقل کیفشم میبری😂
بخاطر طبع سردش باعث نفخ میشه
بنظرم بخور می ارزه به نفخی ک میگیری
اتفاقاا عالللیه من خودمو بستم به هندونه و شربت خاکشیر
بعضی وقتام روی هندونم خود خاکشیرو میریزمو میخورم
برای زردی بچه عالیه تو یکماه اخر بارداری میگن باید گرمی خوردن و قط کرد زردی بچه رو بعداز بدنیااومدنش میبره بالا دقیقا دوستم درگیر این موضوع شد..
من هرروز میخورم
بله بشدت
بله نفخ و انقباض میارع
اوه اوه خیلی من ک داغونم
بله سرده
اره زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.