بهترین اسم هست مطمئن باش اگ بزاری هیچ وقت پشیمون نمیشی اسم پسر منم محمد یاسین هست خیلی از انتخابم راضیم
اگه بچم پسر بود قطعا یاسین میذاشتم
اسم سلیقه ایی عزیزم
اما من خودم نذر محمد یاسین داشتم برای همین محمد یاسین قراره بزارم
محمد بخاطر اسم ائمه بودنش یاسین هم ازقرآن یعنی قلب قرآن
خیلی قشنگه عزیزم
قشنگع
خیلی قشنگه
یاسین یاسان
اسم قشنگیه
نمیپسندم
از لحاظ روانشناسی اسم ها حروف ابجده معنی خاصی نداره مثل اسم طاها بازم بستگی به نظر خودتون داره
من شنیدم سنگینی داره حالا واقعا نمیدونم درسته یانه
من نیستمش،اسم سنگینیه
بنظرم معنی خاصی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.