خانومای گل🌼
نظرتون راجب اسم ((✨یاسین✨)) چیه

۱۲ پاسخ

بهترین اسم هست مطمئن باش اگ بزاری هیچ وقت پشیمون نمیشی اسم پسر منم محمد یاسین هست خیلی از انتخابم راضیم

اگه بچم پسر بود قطعا یاسین میذاشتم

اسم سلیقه ایی عزیزم
اما من خودم نذر محمد یاسین داشتم برای همین محمد یاسین قراره بزارم
محمد بخاطر اسم ائمه بودنش یاسین هم ازقرآن یعنی قلب قرآن

خیلی قشنگه عزیزم

قشنگع

خیلی قشنگه
یاسین یاسان

اسم قشنگیه

نمیپسندم

از لحاظ روانشناسی اسم ها حروف ابجده معنی خاصی نداره مثل اسم طاها بازم بستگی به نظر خودتون داره

من شنیدم سنگینی داره حالا واقعا نمیدونم درسته یانه

من نیستمش،اسم سنگینیه

بنظرم معنی خاصی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان رایان و لنا مامان رایان و لنا ۴ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان آریا🐥 مامان آریا🐥 ۸ ماهگی
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۳ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری