خانومای گل🌼
نظرتون راجب اسم ((✨یاسین✨)) چیه

۱۹ پاسخ

اسم پسرمه♥️
هر کی می‌گه یه دور چند آیه اول سوره رو میخونه براش

اسم پسر منم یاسینه🥹😍

اسم پسر بزرگم یاسینه عاشق اسمشم❤️

یاسین خیلی اسم شیکیه و اسم سوره یاسین هم هست توی قرآن هم اومده
من بشخصه خیلی خوشم میاد ازش

خیلی خیلی قشنگ و خوش اوا هستش

نظر ما چرا باید اهمیت داشته باشه؟ من خوشم میاد ولی یه عده قطعا میگن قدیمیه!!
شما داری زحمتشو میکشی انتخاب اسمش کمترین حقته
هرچی دوست داری بذار❤️

خیلی قشنگه بنظرم ولی من گفتم امیرعلی بذارم

خواهرزاده منم محمدیاسینه
به دل خودم خیلی می‌شینه این اسم🤍

بنظر من خیلی خیلی خیلی قشنگه

عالیه

سینا ام قشنگه به یسنا میاد

عالیه

خیلی زیبا و دلنشینه

قشنگه به نظرم

بنظرت اگه یاسین بذاریم بعد که بزرگ تر شد مثلا 30به بالا اوکیه برا یه مرد،من خیلی دوس دارم این اسمو

اتفاقا منم میخوام بذارم

خیلی قشنگه
من اسم خواهر زاده ام گذاشتن
محمد یاسین ۶ ماهشه🥹🥹

خیلی قشنگه😍🥰

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان رایان و لنا مامان رایان و لنا ۴ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان آریا🐥 مامان آریا🐥 ۸ ماهگی
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۳ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری