عزیزم مگ نمی گن تا شب قبل زایمان باید زد؟؟اخه گفتید زایمانتون 10 ام هست
من انوکسا ۶ هزارمیزنم
لطفا اجازه بده حسادت کنم😅
منم امشب آخرین بود
چه روزایی بود که منم میزدم خداروشکر که تا الان همه چی خوب پیش رفت .
مامانی جون انشالله بخیر و خوشی زایمان کنی ماهم دعا کن
برای خرید فیلترشکن به آیدی روبیکا پیام بدید با اثبات
@behradp99
برای چی هست امپول
الهی انشاالله نینی کوچولوت بغل میگیری و تموم این دوران و درد ها یادت میره انشاالله که به سلامتی زایمان کنی قربونت برم
الهی که تنت همیشه سالم باشه عزیزم ، و تو دلیت رو به بهترین شکل ممکن و سالم و سلامت بغل کنی❤️😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.