۱۰ پاسخ

عزیزم مگ نمی گن تا شب قبل زایمان باید زد؟؟اخه گفتید زایمانتون 10 ام هست

من انوکسا ۶ هزارمیزنم

لطفا اجازه بده حسادت کنم😅

منم امشب آخرین بود

چه روزایی بود که منم میزدم خداروشکر که تا الان همه چی خوب پیش رفت .

مامانی جون انشالله بخیر و خوشی زایمان کنی ماهم دعا کن

برای خرید فیلترشکن به آیدی روبیکا پیام بدید با اثبات
@behradp99

برای چی هست امپول

الهی انشاالله نی‌نی کوچولوت بغل میگیری و تموم این دوران و درد ها یادت میره انشاالله که به سلامتی زایمان کنی قربونت برم

الهی که تنت همیشه سالم باشه عزیزم‌ ، و تو دلیت رو به بهترین شکل ممکن و سالم و سلامت بغل کنی❤️😘

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ ماهگی