شما بگین من چکار کنم با این بچه
دوماهه که یکسره داره گریه میکنه و جیغ میزنه و بهونه میگیره به هیچ صراتی مستقیم نیست هیچجوره اروم نمیشه کلا یا میگه قهرم یا میگه عصبانی ام و جیغ میزنه
تمام سعیمون این بوده لوس و بی ادب نشه اما روز به روز فاجعه بار تر میشه انقدر گریه میکنه هر شب ۸تا ۱۱میبرمش پارک که همسایه ها غر نزنن اما باز وقتی میایم مکافات داریم انقدر گریه میکنه و جیغ میزنه
بماند که تو پارک چقدر قشقرق به پا میکنه و بقیه بچه ها هم اذیت میکنه با غر زدن و جیغ زدنش
به منم میگه نباید نزدیکم شی اگه برم نزدیکش شروع میکنه جیغ زدن
برای خونه اوردنش هم هزار تا داستان دارم
خودشو تا خونه میکشه زمین تا بیاد و گریه میکنه میگه نریم
غذا هم که کلااااا لب نمیزنه هر چی خیلی دوست داشته رو میپزم ولی لب نمیزنه
از اون طرف قضیه پوشک داره دیوونم میکنه
هزار تا راه حل رفتم ولی جواب نیست
عین وحشی ها میپره بهم کتکم میزنه دندون میگیره عینکمو پرت میکنه موهامو میکنه
اصلا انگار انسان نیست واقعا😭😭😭
امشب انقدر گریه کرد همسایه ها زنگ زدن😭😭
من دیگه مغزم نمیکشه بدنم نمیکشه قلبم درد میکنه پیر شدم
دلم میخواد بمیرم
فقط ارزوی مرگ میکنم
حتی دلم براش نمیسوزه که بی مادر بزرگ شه
واقعا از توانم خارجه تحمل این بچه
کمکی ندارم که یکساعت بسپرم بهش نفس بکشم

۱۵ پاسخ

اگر واقعا غذا خیلی بد میخوره یا اصلا نمیخوره
بنظر من رفتاراش یکیش گشنگیه
بچه وقتی به گشنگی عادت کنه بد اخلاق و بد قلق میشه و روش هم میمونه
هیییچ چیزی نیست که‌دوست داشته باشه بخوره؟
مسخره هستا ولی پسر من مدتهااا غذایی که روزانه میخورد ماکارونی فرمی بود با نمک و روغن میپختم حسااابی مثلا یه رب بیس دقیقه میجوشیذ حسابی نرم میشذ بعد ابکش میکرذم نمکشو چک میکردم اگر اوکی بود میذاشتم جلوش و میخورد ولی همین چیز مسخره رو که میخورد کلی روی رفتارش تاثیر داشت
میفهمم که خیلیییییی خسته
از طرفی توی سن لجبازی هم هستن و کارمون چند برابر سختتر میشه

یه مدت پسرم همینجوری بود همش گریه میکرد ک ببرمش مغازه روزی ۲۰۰ ب بالا وسیله برمی‌داشت همش گریهه می‌کرد باز هیچ غذایی رو هم نمی‌خورد خلاصه ک آمدم یه چند تا کارتون جذاب رو ط فلش ریختم گذاشتم ببینه سیب زمسنی سرخ شده کوکو ماکارونی فرمی املت رو امتحان کردم عاشق شد خدایی سعی کن عادت ندی هرشب ببری پارک یه شب نبرش ط خونه بازی کن کارتون بزار ببینید شاید اخلاقش بهتر شد

اصلا زبون خوش حالیش نیست انگار نمیشنوه
همش ناخن میجوئه
خدا منو ببخشه ولی رفتاراش اصلا مثل ادم ها نیست😭من نمیدونم تقاص چی رو دارم پس میدم
انقدر وقتمو گذاشتم برای این بچه که از خودمم غافل شدم
حالا شده یه …

خیلی خسته شدی حق داری...ببرید مشاور کودک حضوری ببرید که ببینتش..

عزیزم خیلی حق داری سخته و واقعا آدم اذیت میشه... انشالله خدا بهت توان بده همینطور سلامتی...
اما راجب چیزایی که گفتی نمی‌خوام نگرانت کنم اما واسه راحتی خیال خودت حتما ببر دکتر، مشاور و اینها... شاید راهکاری خوبی بدن. و اینکه مطمئن باشی پیش فعال نیست گلم

خوابش چطوره؟اگه خواب و غذاش بهم ریختس ببر دکتر ی آزمایش بده
دخترم کم خون بود همه چیش بهم ریخته
الان مرتب آهن و مولتی میخوره
یا مثلا ی تغییر تو زندگیمون همه چیشو آشفته کرده بود مثلا همین ترک پوشک
اگه اماده نباشه و نخواد همکاری کنه قشنگ همه اینکارا رو میکنه و دخترمم عصبی شده بود منم پوشک رو ول کردم
چون دوتامون خسته شده بودیم و همکاری نمیکرد وفقط لجبازتر شده بود
ببین مشکل چیه حتما ی دکتر متخصص هم ببر چکاب بشه

چقد منم اینایی که میگی 😭

عزیزم پسر منم دقیقااا همینجوره.بردمش دکتر گفت اهن بدنش ک کم باشه بچه پرخاشگره.و دکتر روانپزشک کودکان هم بردمش بهش دارو داد گفت یکمی بیش فعاله.خلاصه ک یکمی بهتر شده.حتما ببرش دکتر روانپزشک و چکاب کامل

قبل غذا هیچی نده بذار گشنه شه تا بخوره کباب کتلت مامارانی بیشتر غذای خشک بده خورشت دوست ندارن

عزیزم درکت میکنم خیلی سخته براتون آرزوی آرامش میکنم آهنش و چک کردین اگه آهن بدن کم بشه به شدت بی میل به غذا میشن و پرخاشگر..
بعد از ج ن گ این جوری نشده؟ آخه ترس و اضطراب خیلی تاثیر داره رو رفتار اگه آره حتما مشاور کودک ببرش

گلم آروووم باش فکر میکنی ما همه تو فضا زندگی میکنیم نه به ولله حدود دو ساله خواب من پنج صبح هست با ملاتونین و هر کاری تو بگی زودتر از سه صبح نتونستم بچه رو عادت بدم بخوابه راجب اشتها و غذا خوردنش بخام بگم حدود یازده کیلوعه خودت ته ماجرا رو بخون،هروز ک بیدار میشیم از این سر شهر با کالسکه میرم اون سر شهر برای بازی تو پارک کف پام میخچه زده حتی نتونستم برم دکتر درمانش کنم فرصت نکردم ،همسایه هم زنگ زد شکایت کرد ک صدای بچه تا صبح مزاحم خواب ماست ماهم حسابی شستیم گذاشتیمش کنار الانم سلام علیک نداریم و خیلی چیزهای دیگه ک باهم اشتراک داریم

کتلت کباب ماکارانی ته دیگ سیب زمینی اینارو امتحان کن پسرمو با ته دیگ غذاخور کرذم میومد ته دیگه بخور میدید غذا خوشمزس کم کم خورد صبح ساعت ۹بیدارش کن شب زود بخوابه غذاشم تنوع بده اصل قضیه هم استراحت خودته انرژی بگیری

ط این طور مواقع هم نمک و اسپند رو باهم دود کن و ۳ تا تخم مرغ رو بشکن شاید چشم خورده

عزیزم مکمل میخوره؟ چون میگی غذا خوب نمیخوره این رفتارا میتونه از کمبود ویتامین یا آهنی چیزی باشه. غذا و همین مکملا خیلی روی رفتار بچه ها تاثیر داره مامان امیرعلی درست میگه. حتما یه چکاپ ببرش مولتی ویتامین بزورم شده بهش بده اون که در هر صورت گریه رو میکنه ولی بهش بده بذار گریه کنه خیییلی تاثیر داره همین یدونه ویتامین دی یا حتی منیزیم اگه کم باشه فوق العاده توی خلق و خو تاثیر میذاره

اخی عزیزم واقعا کمک نداشتن سخته یموقع هایی بذار پیش شوهرت یکساعت واسه خودت باش ک ذهنت استراحت کنه واقعا اینجوری واسه جفتتون خسته کنندس تو‌ک کلافه و‌خسته بشی بچه بدتر میکنه

سوال های مرتبط