۵ پاسخ

اینا رو نزنی خوب نمیشی

تصویر

برو بگو دگزامتازون بزنن من مردم زنده شدم دیشب رفتم اذربایجان برام دگزا زدن همون جا موند

شیاف استفاده کن.

ادامس نعنایی قرص نعنایی حتما استفاده کن
شیاف هم خوبه

نسکافه زیاد بخور.

سوال های مرتبط

مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۹ ماهگی