۱۲ پاسخ

این سوالا نپرس بزار خودش پیش بیاد دیگ روندی که بابد طی کنیم اینک جلو جلو بدونی جز استرس هیچی دیگ نداره برات بدنم با بدن فرق داره دکتر با دکتر فرق داره

داخلیا جذبیه برش بیرون نخش میفته میبینی مال من سه تابود بی حسی میزنن دردم متوجه نمیشی

برا من جذبی بود بعد زایمان واقعا درد غیر قابل تحمل نداری

بستگی داره...مال من‌جذبی نبود

اره عزیز بخیه جذبی نترس اصلا درد نداره وقتی م بخیه میزنن بی حس میکنن نمی فهمی

نه عزیزم درد نداره بی‌حسی میزنن و بخیه هم جذبی هستش🙏

عزیزم بخیه ها جذبی هسی اصلا درد نداری گلم

بله عزیزم، نه عزیزم درد نداره چون بی حسی میزنن

آره عزیزم جذبیه و اینکه اصن متوجه نمیشی نگران نباش من زایمان اولم طبیعی بود واسه دومیم منتظرم بچرخه که بتونم طبیعی زایمان کنم دعا کن واسم

برا طبیعی بخیه جذبی میزنن

من که اصن راجب هیچکدوم هیچ تحقیقی نکردم هرکدوم پیش ا‌مد اومد دوتاش سخته شهر ما سزارین اختیارم که نداره پس اصن بهشون فک نمیکنم تا موقعش بشه و تجربش کنم

آره عزیزم جذبی میزنن،بی حسی میزنن آدم نمیفهمه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی