من خودم چاغ بودم از عید تا الان ۱۱ کیلو اضاف کردم بچها. هیچ رشد نکردن. الان گفتن رژیم بگیر هرچقد چاغ بشی اونا خون نمیرسه موندم چ کنم
و منی ک کلا ۶۰۰گرم اضاف کردم تا الان😂بهداشت همش نگران منه ک چرا وزن اضافه نمیکنم ولی خداروشکر وزن بچه خوبه🤲🏻
بدن با بدن فرق داره عزيزم همه كه مثل هم نيستن من ٣ كيلو اضافه كردم پزشكم گفت زياده به پزشكت بگو شايد چون لاغر بودين از قبل اكي باشه
من ۱۰ کیلو اضافه کردم همه مثل هم نیستن اگه مشکلی نداشتی نترس خیلیا هم اضافه میکنن
چرا خودتو با بقیه مقایسه میکنی منم تا الان ۸کیلو اضافه کردم بدن با بدن فرق داره غذاهای سالم تر و کم چرب بخور مولتی ویتامین آخر شب بخور ک اشتهاآور زیاد نکنه نگرانم نباش ، برو مرکز بهداشت پیش کارشناس تغذیه بگو رژیم میخوام وزنم یکم زیاده خودش همچی توضیح میده بهت
و من ۶کیلو لاغر کردم
من هیچی اضافه نکردم تا حالا
البته که بدن با بدن فرق داره نمیخوام نگرانت کنم ولی ۸ کیلو دیگه خیلی زیاده
من که کلا وزن کم کردم و وزنم فعلا ثابت مونده
وای منم ۸ کیلو اضافه کردم اما ویتامینامو کمتر میخورم
من تا الان که دو روز دیگه وارد ۵ میشم ۲ کیلو اضافه کردم
من سه کیلو کم کردم تا الان
خیلیه
مولتی ویتامین نخور
من خودم تپل بودم هیچی اضافه نکردم تا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.