۱۲ پاسخ

خیلیا از بیست هفته حس میکنن عزیزم

حتما قدامی هس جفتت منم همینم

هنوز زوده من رفتم سونو جفتمم خلفيه گفت از ٢٠ هفته

عزیزم زود من الان یک هفته است که دارم حسش میکنم

من از ۱۲ هفته حس کردم ۱۴ هفته رفتم سونو گفتن پسره الان خدا برام نگه داره ماشاالله مثل ماهی تو عوض شما میکنه من دور بگردم چشم بدور

جفتت چیه؟

من ۱۹ هفته و چن روز حس کردم جفتمم قدامیه

منم از هفته ی ۲۰ به بعد حس کردم
هر کسی فرق میکنه نگران نباشین

بله منم حس نکردم
میزان چربی شکم، بافت عضلانی شکم، بارداری چندم بودن، موقعیت جفت و... تاثیر داره
الکی خودتونو نترسونید

من توهفته شمانبضش رومتوجه میشدم الان که پنج ماهم شده یعنی ۲۲هفته کامل لگدزدناش خوب متوجه میشم صبرکن فعلن زوده

من فقط نبضه

منم هفده هفته ام هیچی حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری