خانما کی باید نامه سزارین رو گرفت

۳ پاسخ

من دیروز گرفتم

من ۳۰ هفته نامه سزارین اورژانسی ۳۴ نامه اصلی زایمانم

۳۵ یا ۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان H🫀M مامان H🫀M ۱۲ ماهگی