بچها نامه سزارین چند هفته باید گرفت

۶ پاسخ

من امروز یا شنبه احتمالا برم بگیرم

۳۵ هفته داد ۳۸ هفته هم تاریخ زایمانمه

واسه منم 35هفته داد گفت 38هفته وقت زایمان هست

من ۲شنبه گرفتم وارد ۳۷ هفته که شدم گرفتم ۳۸ هفته تموم کنم میشه ۲شنبه آینده ۲۴ فروردین سزارین میشم

دکترم به من گفتن یک هفته مونده به زایمان میدن

برای من ۳۷ هفته داد دکترم خودش وضعیت رو چک میکنه میده منم خیلی استرسش رو داشتم

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان باران و ابرا مامان باران و ابرا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد