۱۲ پاسخ

من ی بار اینطوری شدم
پماد زینک اکساید فیروز ک پمادش سفید هس از اون زدم یک ساعت نکشید خوب شد

روغن بنفشه کنجدی یا روغن زیتون بزن

خسته نباشی نمیدونم باید چیکار کنی ولی خدا کمکت🤣🤣

وازلین ببین گلم فقطوازلین چاره کاره😂😂😂

وای خیلی بده منم یه بار اینجوری شده تا چند روز اذیت میشدم موقع دستشویی

عزیزم منم اینجوری میشم بعد استفاده اش ولی همیشه همینکه از حموم بیام اول پماد ضد حساسیت میزنم یا ان ان یعنی اصلا نمیسوزه همون لحظه بزنی ن میسوزه ن موقع سرویس اذیتی حتی رابطه هم میتونی چند ساعت بعدش داشته باشی

چربش کن با پماد ان ان

شلوار نخی بپوش هوا بخوره پماد سوختگی یا زینک اکساید بزن زود خوب میشه

پماد تریامسینولون ان ان بزن التهابش بخوابه

ععععیییییی وای لوپ گلیاشو سوزوندی گیس بریده🫥😂😂😂
پماد کالاندولا بزن

هیچی
فعلا میسوزی
کاریش نمیشه کرد
تاچند روز درگیری
من اصلا جرات نمیکنم به اونجام بزنم
به پامم میزنم جوش میزنه و میسوزه انگار بهم نمیسازه

دقیقا شدی عین من من تاچندروز عذاب بودم اصلا نتونستم دسشویی بکنم

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی