خانما برا تخم شپش چیکار کنم ،باردارم

#بارداری#
#شپش

۱۲ پاسخ

منم با بچه هام گرفتیم از مدرسه اوردن. هر وی گفتن زدیم. نرفت فقط شامپولطیفه که صورتین ونرم کننده. فقطب میمشی کلا موها را لیز میکنه وبا شونه شپش شونه کن. همش میریزه. هر روز. دوسه بار انجام بده. همش از بین میرن

از داروخونه شامپو ضد شپش نکسترین بگیر
با شونه شپش اول خوب موهارو شونه کن بعد بزن به کف سرت کامل
۱۰‌دقیقه صبر کن‌میسوزه ولی تحمل کن
بعدش بشور موهاتو چندبار بشوری کامل از بین میره

فقط سس مایونز قشنگ موهاتو سسی کن همه جاشو بعد پلاستیک بکش روش بگیر بخواب هم خودش هم تخم هاش تا صبح میمیرن

روغن بادام تلخ چند ساعتی رو مو باشه به مقدار زیاد همش میره .جایی ک احتمال میدی بهت منتقل بشه هم قبلش یکم بمال به سرت دیگه نمیگیری از کسی

فقط موهاتو دسته بندی کن شونه بزن بقیه چیزا الکیه باید جداشون کنی یکی باشه برات نگاه کنه

عزیزم اسپند بجوشون و روی موهات اسپره کن

قبل همه این کارا یکی باید بشینه اون تخم هاشو جدا کنه وگرنه بی فایده هست شامپو شپش بگیر ولی بهترین کار سرکه سفید با روغن زیتون به مو اسیب نمیزنه هم براق میکنه هم رشد میده به مو بعد با اب داغ بشور بره یا اتو مو بکش یه هفته انجام بدی اوکی میشه قبلش حتما تخم هاشو جدا کن از موهات

سلام گلم اگ شپش از بین نرفت بگو تا راه حل بدم

قطره معجزه زدم خوب شدم چند روز قبل

من خودم قطره معجزه زدم

سس مایونز عالیه
شونه مخصوص شپش هم بگیر حتما

من شنیدم با تاید میره

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان حدیث 💕😍 مامان حدیث 💕😍 هفته سی‌وپنجم بارداری