اردن آبی بگیر براش بزن
هربارپوشک میکنی روغن بچه به پاهاش بزن من همیشه فیروزمیزدم حتی االانم میزنم هیچ وقت نمیسوزه اونطوری
هیچی مث روغن جامد زود اثر نمیکنه عالیه
زود زود عوض کن و بعد هر بار پوشک عوض کزدن بشورش و کامل خشک کن. خودش خوب میشه. چیزی لازم نیست بزنی. گناه داره
اره دیگه کالاتدولا بزن
بعد هر بار پی پی بشورش
پناتن خیلی خوبه دست خودم سوخت سریع به دستم زدم دیگه تاول نزد سریع خوب شد از روز اول برای دخترم زدم خداروشکرتا الان نسوخته
از پوشکشه
پماد آردن
کالاندولا بزن ،یا روغن نباتی پوشکش نکن هوا بخوره
سودوكرم بزن خيلي زود خوب ميشه
پماد ترکیبی بزن سریع خوب میشه
زود ب زود عوضش کن
پماد کالاندولا بگیر بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.