خانما چکار کنم زایمان کنم😮‍💨

۵ پاسخ

وقتی بری زایشگاه میگی کاش نمیومدم دردم نمیگرفت وای من مردمو زنده شدم 😭 طبعی سخته

چقد عجله داری😂 طبعی استی یا سزارین؟

رااهی پیدا کردی به منم بگو

پیاده روی سنگین داشته باش

صبر تحمل 😁

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان الاء و اسماء مامان الاء و اسماء ۳ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد