کسی تو‌بارداری (ماه اخر)موهاشو‌رنگساژ کرده!؟
مشکلی پیش‌نیومده!؟

۷ پاسخ

ایرادی نداره اصلا چون ماه آخری

رنگساژ اشکال نداره فقط دکلره نکن

من ريشه گيري دكلره كردم رنگساژم كردم دكتر احازه داد هيچ ايرادي نداره

من رنگ بدون امونیاک گذاشتم دکتر کفت عب نداره

من شامپو رنگ‌گرفتم ب دکلره هام
خداروشکر چیزی هم‌نشد

من که جمعه رفتم کل موهامو لایت کردم دکترمم اجازه داد گفت هیچ مشکلی نداره

من دوس دارم ماه اخر لایت کنم نمیدونم میشه یا ن

سوال های مرتبط

مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری