ایرادی نداره اصلا چون ماه آخری
رنگساژ اشکال نداره فقط دکلره نکن
من ريشه گيري دكلره كردم رنگساژم كردم دكتر احازه داد هيچ ايرادي نداره
من رنگ بدون امونیاک گذاشتم دکتر کفت عب نداره
من شامپو رنگگرفتم ب دکلره هام
خداروشکر چیزی همنشد
من که جمعه رفتم کل موهامو لایت کردم دکترمم اجازه داد گفت هیچ مشکلی نداره
من دوس دارم ماه اخر لایت کنم نمیدونم میشه یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.