۸ پاسخ

نینی بدنیا اومد؟

بسلامتی عزیزم خوشحالم برات بالاخره نی نی خوشگلتو بغل میگیری😍🤲🏻
واسه منم دعا کن عزیزم🥲
عزیزم چن باری ک سونو رفتی دهانه رحمت چند بود؟ثابت هم مونده بود یا نه؟

ای جانم بسلامتی😍😍یادته چقد منتظر یه نی نی بودیم لطف خدا بود که هدیه شو بهمون داد🥹❤️❤️

فانلینگ بودی از چند هفته؟

منم باز کردم دو فینگر بودم دو هفته طول کشید زایمان کردم البته فعالیت نکردم چون عجبه نداشتم

امپول ریه بزن بچه دستگاه نره

الان که یکم زوده حداقل دو هفته دیگه جا داری،ان شالله زایمان خوب و راحتی داشته باشی

انشاالله که به سلامتی و به زودی زایمان کنید، سرکلاژتون باز کردید درد داشت؟ منم حدودا دو هفته دیگه باید بازش کنم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته چهلم بارداری
مامان جیغ جیغو ها💋💙 مامان جیغ جیغو ها💋💙 روزهای ابتدایی تولد