۷ پاسخ

بنظر من ک نگیر چون ممکنه بچه ایت شیشه شبر و نگیره یا اینکه اصلا شیرخشکی نشد

شیشه پیرکس گرفتین یا طلقی

به نظرم این شیشه شیر خوب باشه که واسش خریدی ولی یه شیشه شیر ارزون قیمت هم داشته باش واسش .من برا پسرم شیشه گرفتم یه گرون و مارک خوب سرش هی با دندوناش میجوه.ولی مارک ارزون رو هر ماه سریش رو عوض میکنم چون قیمتی هم ندارن

شیشه چقد شد

چند گرفتی؟

اگه پول داری بخر . بااین وضعیت قیمت‌ها مشخص نیست ک

بخر گرون میشه🥲

اینارم قشنگ بود برداشتم🤭😅

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی