به سلامتی ایشالله بغلش میکنی عزیزم خوش قدم باشه براتون 😍❤️🥹منم ۳۷ هفته گفتن با امپول فشار نینیمو میارن نمیزارن بیشتر بمونه بخاطر فشارو قطع کردن امپول انوکسا و دوتا سقط قبلی ک داشتم
سلامت باشه عزیزم🌸
چرا اینقد زود؟ طبیعی بودی، چند کیلو بود؟
انشالله صحیح و سالم به زودی بغلش میکنی و باهم میرین خونه عزیزم😍😍
انشاالله که خودتو نینی به سلامتی مرخص میشید
الهییی قدم نو رسیده مبارکککک🥹🩷
طبیعی یا سزارین
چطور ۳۵ هفته اومده دنیا
بسلامتی عزیزم
بسلامتی و دل خوش😍😍
چرااخه؟مگه بچه ۳۵هفته دستگاه میره یا مشکلی پیش میاد براش؟
انشالله ب سلامتی عزیزم🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.