۱۰ پاسخ

به سلامتی ایشالله بغلش میکنی عزیزم خوش قدم باشه براتون 😍❤️🥹منم ۳۷ هفته گفتن با امپول فشار نینیمو میارن نمیزارن بیشتر بمونه بخاطر فشارو قطع کردن امپول انوکسا و دوتا سقط قبلی ک داشتم

سلامت باشه عزیزم🌸

چرا اینقد زود؟ طبیعی بودی، چند کیلو بود؟

انشالله صحیح و سالم به زودی بغلش میکنی و باهم میرین خونه عزیزم😍😍

انشاالله که خودتو نینی به سلامتی مرخص میشید

الهییی قدم نو رسیده مبارکککک🥹🩷

طبیعی یا سزارین
چطور ۳۵ هفته اومده دنیا

بسلامتی عزیزم

بسلامتی و دل خوش😍😍
چرااخه؟مگه بچه ۳۵هفته دستگاه میره یا مشکلی پیش میاد براش؟

انشالله ب سلامتی عزیزم🥰

سوال های مرتبط