برای اسپاسم اشتباه ترین کار حمام و ماساژهست برودکتر دارو بگیر حتما امپول رباکسول یا همون متاکاربامول بزن و داروهاتو حتما بخور پودر منیزیوم زبانی بهتراز بقیه است حتما اگردکتر ننوشت خودت بخر و بخور و مایعات بسیارفراوان بخورتا انشالله بازبشه گرچه یک هفته دستت بنده من همیشه همینجور میشم گردنتو گرم بگیر و با یه روسری یا شال پماد بزن و ببند از کیسه ابجوش هم غافل نشو
حمام با آب داغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.