۲ پاسخ

برای اسپاسم اشتباه ترین کار حمام و ماساژهست برودکتر دارو بگیر حتما امپول رباکسول یا همون متاکاربامول بزن و داروهاتو حتما بخور پودر منیزیوم زبانی بهتراز بقیه است حتما اگردکتر ننوشت خودت بخر و بخور و مایعات بسیارفراوان بخورتا انشالله بازبشه گرچه یک هفته دستت بنده من همیشه همینجور میشم گردنتو گرم بگیر و با یه روسری یا شال پماد بزن و ببند از کیسه ابجوش هم غافل نشو

حمام با آب داغ

سوال های مرتبط