۱۰ پاسخ

من خیلی راضیم ، سال ۹۸ عمل کردم بازم برگردم عقب حتما انجامش میدم ، من خودم پلیپ و آلرژی هم داشتم ولی بعد عمل مسکل خاصی خداروشکر برام پیش نیومد

من برگردم عقب تو کار دکتر دخالت نمیکنم😄اون گفت پره هارو ببندیم من گفتم نه و الان پشیمونم

عالیعععع فقط این دفعه میگم حسااابی کوچیک کنه

بله صد در صددددددد حتی میخوام باز عمل کنم چون سوراخ بینیم یکی بزرگ یکی کوچیک (اما مشخص نیس زیاد)ولی خودم دوس دارم عمل کنم خیلی خوبهههه

بستگی داره اگه دماغت خوب باشه و بخوای عمل کنی احتمالش هست پشیمون بشی ولی اگه بد باشه و عمل کنی هیچوقت پشیمون نمیشی چون اون دماغ گنده و اویزون ک بدتر نمیشه🤣🤣من ۱۱ سال پیش عمل کردم ولی پشیمون نیستم

بله صددرصد

یه هفته اولش بده کلافگی داره ولی قطعا بازم برگردم عمل میکنم

من ۱۷سالم بود عمل کردم،کلا راضی هستم خیلی تاثیر داره تو تغییر صورت،مخصوصا اون اولاش ک گونه میزنی،کلا سر ی چیزش ناراضی هستم اونم وقتایی هست ک سرماخوردگی دارم و دماغم جوری کیپ میشه ک نمیتونم حتی اب بخورم،سختیش همین بود برام

یه هفته کلافگی شدید داره ولی می ارزه

هزار در صد

سوال های مرتبط