مامانا میشه بگین پوشک چه برندی از همه بهتره؟

۴ پاسخ

هر کی یه چیزی به بچش میفته
من فقط مولفیکس به پاهاش افتاد با بقیش یا زخم میشد یا پس میداد

من تو پسرم مولفیکس استفاده میکردم اما خیلی زیاد زود زود حساسیت داد بعد مای بیبی خریدم اون خوب بود تو این بچم هم مای بیبی میخرم

برا دختر من نه مولفیکس خوب بود نه مای بی بی فقط کانفی جواب داد که الان خیلی گرونه باید برم مارک های دیگه رو امتحان کنم

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری