خدا لعنتشون کنه
a17 اصلا خوب نیست
منa16دارم خوبه قسطی خریدم تونستی قسطی بخر از دیجی کالا
عزیزم 💔💔
منک گوشی خودمو فروختم ک پول کم داشتیم واسه ماشین الان گوشی مامانم دستمه پس منم نمیتونم بگیرم من عاشق سامسونگم 😭😭خدا لعنتشون کنه ماشبنم نمیتونیم بگیرم پولمون کمه
دست دوم بخر خب
چقد شده مگه a16??
اگ اسنپ داری برو تو قسمت اسنپ پی از اونجا میتونی قسطی بگیری
رور به روز گرون تر هم میشه😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.