۸ پاسخ

خدا لعنتشون کنه

a17 اصلا خوب نیست
منa16دارم خوبه قسطی خریدم تونستی قسطی بخر از دیجی کالا

عزیزم 💔💔

منک گوشی خودمو فروختم ک پول کم داشتیم واسه ماشین الان گوشی مامانم دستمه پس منم نمیتونم بگیرم من عاشق سامسونگم 😭😭خدا لعنتشون کنه ماشبنم نمیتونیم بگیرم پولمون کمه

دست دوم بخر خب

چقد شده مگه a16??

اگ اسنپ داری برو تو قسمت اسنپ پی از اونجا میتونی قسطی بگیری

رور به روز گرون تر هم میشه😔

سوال های مرتبط