۲۴ پاسخ

سلام 😐😐😐😐خواهر من ول کن خودتم میدونی لاغر نیس

عزيزم من پسرم ١٦ كيلو با قد ٩٩ اصلا لاغر بنظر نمياد چطور شما ميگي پسرت لاغره؟! يا وزنشو اشتباه ميكني يا توقع داري بچه رستم باشه!!!

😏😏😏😏😏

اضافه وزن هم داره ۱۷کیلو برای این سن خیلی زیاده

ول کن باباااااا پسر من اضافه وزنم داره ی چی میگن ک شبیه باباش میشه نذار بخوره بچه رژیم چ میدونه چیه

عکسشو بزار تا ببینیم واقعا چطوره

عین پسر من
استخون بندیشون درشته

خواهرزاده من ۶سالشه ۱۶کیلوعه

اضافه وزن داره که

والا قد و وزنش مثل پسر منه که خیلیم توپر و خوبه😍😄

پسر منم همینه لاغر دیده میشه چون ماشالله قدش بلنده

یا قدش بلنده یا استخون بندی درشتی داره ولش کن بقیه رو بابا خداروشکر کنیم بچه هامون سالمن همین

من دخترم ۴سالشه ۱۶ کیلویه ولی هیکلش خوبه راضی ام چاق دوس ندارم

همسن پسر منه ولی وزن پسرم ۱۳ کیلوعه😒

اونوقت اگه مثل بعضی بچه های ما ۱۲ بود چی میگفتن!؟😵😁

چرا باید حرف اطرافیان برات مهم باشه بچت حتی اگه ده کیلوام باشه مطمعن باشی هیچ بیماری نداره و تغذیش خوبه اصلا ایرادی نداره بزار بقیه هرچی میگن بگن پسر من چهارده و نیمه وزنش مادرم و مادرشوهرم همش میگن پوستو استخونه بمیرم چیزی نمیخوره ولی منکه خودم میدونم همه چی میخوره شیطنت میکنه بیماریم نداره اصلا به یه ورم نیس

ماشالله بهش ولی لاغر نیست مامان جان اضافه وزن داره باید لاغر بشه جوجوجان😍

خب عزیزم بچت استخوان بندی محکم و تو پری داره

احتمالا قدش بلنده

همسن پسر منه ماشالله
واسه من ۱۱ کیلوعه

واقعا حرفی ندارم 🥴

پسر منو ببینن چی میگن😐۱۲ کیلوئه

وااااقعا ۱۷ کیلو برای این سن کمه؟؟؟؟!!!!!!!!٫
قدشون چقده عزیزم؟

پسرمن ۱۲ کیلوعه ولی کسی تاحالا نگفته لاغره😂

سوال های مرتبط