پس من که تا لنگه ظهر خوابم چی بگم نی نیم مثل خودم خوابه بچم من بیدار میشم اون بیدار میشه
ب من گفتن برای روز زایمان ناشتا برو تا ضربان بچه کم نشون بده راحت سزارینت کنن
من خودم صبا خیلی دیر بیدار میشم دیگع نمیدونم قند میفته یا ن
وا چه حرفا😳😳😳
خودت ضعف میکنی عزیزم
بچه از ذخیره بدن مادر استفاده میکنه
گاهی میشه که منم ساعت 9 صبحونه میخورم
ی بنده خدا از اقوام میگفت صبحانه نخورده بودم رفتم بهداشت قلب بچه ضربانش کم شده بود
بچه از تمام وجود مادر تغذیه میکنه قندش میوفته یعنی چی
الکی میگن قبل خواب یه چیزی بخور دیگه چیزی نمیشه من همیشه خیلی فاصله میندازم بین وعده ها چیزی هم نمیشه
من الان شیروخرما خوردم دیگه یه وقتی میره تا ۱۱ نه بابا چه حرفیه الان بچه از بدن میکشه شاید قند خودت بیوفته ولی بچه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.