روز آزمایش گلوکز دیگه قرص تیروئید نخوردید؟ چیکار کردید

۵ پاسخ

من خوردم دکترم گفت بخور

من نخوردم ترسیدم گرسنم بشه

مرحله اول رو نخوردم بعدش برای شربت خوردم

نه مشکلی نیست بخور برو ازمایش بده

من خوردم چون ازمايش تروييد هم داشتم

سوال های مرتبط