سرکلاژ چجوریه؟؟

۲ پاسخ

دوختن دهانه رحم اگه سرویکس پایین باشه کم باشه
با بیهوشی میدوزن درد نداره اصلا

بیهوش میکنن دهانه رحم رو میبندن

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری