من بچه هامو۱۸ماهگی ازپوشک گرفتم قشنگ یادگرفتن چون توسن یادگیری بودن قشنگ میدونستن جای جیش وپی پی تودستشوییه ولی ابجیم تا۳سالگی صب کرد بچش همش سرجاش دستشویی میکرد چون ۳سالواینجوری گذرونده بود که سرجاش کثیف کنه خیلی سخت بلدشد درنتیجه ازنظرمن بهترین سن از ۱۸تانهایت۲۴ماهگیه
پسر تا ۳ سال وقت داره.
ولی بعضی بچه ها زودتر همکاری میکنن میگن.
از ۲ سال معمولا یواش یواش شروع میکنن.
کم کمش 3 نهایت تا 5 سالگی
هر وقت بچت امادگی گفتن جیش پی پی رو داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.