۳ پاسخ

اینو من ددست کردم خیلی خوب شده بود

تصویر

کیک ساده درس کن بلدی دیگ ؟
فقط داخلش باید دارچین ی قاشق چ خوری بریز
ی لیوان هویچ رنده شد فقط اب هویچ قشنگ بگیر مث سیب زمینی که رنده می‌کنیم آبش میکشیم
بعد داخل کیک گردو خورد شده یا پودر شده بریز

خیلی دوس دارم ولی بلد نیستم

سوال های مرتبط