فقط زینک عالیه بده بش
دختر منم از شش ماهگی رو هشت گیر کرده واقعا اعصاب برام نمونده
سلام مامان هیرو جان
ببخشید هرکار کردم نتونستم تو پی وی پیام بدم
عزیزم یه سوال داشتم
پسرمن ۸ ماه ونیمه تقریبا
هیچ کلمه یا حروف معنا داری نمیگه
از ۵-۶ ماهگی فقط هوم هوم میکنه گاهی أ أ هم میگه
خیلیم باهاش تمرین میکنم
از دوماهگی هر روز و شب براش شعر میخوندم و خیلی خیلی توجه و استقبال میکرد
کلا اصلا تقلید نمیکنه هرچقدر زبون درمیارم براش اصلا تکرار نمیکنه
نمیدونم چقدر این مورد تو این سنش مهمه و باید بفکر باشم
خیلی میبینم تو تاپیکا که بعضی بچهها از ۶ ماهگی بابا دد میگن
حقیقتا نگرانم
سلام عزیزم خوب هستید
هیرو جان چطوره؟ حالش بهتره ان شاءالله؟
پسر منم از 6 ماه تا 9 ماه که رفتم بهداشت رو 8 ،دویست گرم اینا زیاد کرد فقط ،دیگه الان وزن نکردم😁
میگم صبا جان
یه مادری گفت پسرم یک سال و ده ماهشه یسری کلمات رو خوب نمیگه و نوک زبونی میگه.
من گفتم یسر ببر پیش گفتاردرمان بدش اومد میگه خوشم نمیاد از این کارا
حرف بدی زدم؟ چرا بعضیا اینقد گارد دارن
الهی عزیزدلم 🥺♥️
خداکنه زودی بهتر بشه
فسفویت میخوره؟
آخخخخ دقیقا
وزن گیریش تا ۵ ماهگیش یا ۶ماهگیش پس خوب بوده ک ۸۲۰۰شده اما بعدش حتما دندون و اینا اذیته
پسر من فعلا رو ۷و نیم گیر کرده
دختر منم🫠دیروز که دکتر چک کرد باباش هم قیافه ش رفت تو هم🥲
الهی عزیز دلم حساسیت به پروتیین گاوی با شیر رژیمی استپ میده متاسفانه
دختر منم همین جوری بود بعد ۱۰ماهگی خب یکن وزن کرفت بعد رفت رو استپ الان باز یکم بهتر شده ولی درکل بچه هایی که آلرژی و رفلاکس دارن همینه دیر وزن میگیرن
مولتی ویتامینشو مرتب میدی؟
خوشبحالت من گیر کرده رو هفت نیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.