اخی عزیزم
والا من هرروز دارم میخورم، حتی گاهی روزی دوبار
گرمی اون ک درحدی نیست ک بد باشه🤦🏻♀️
منم دلم چای با 10تا قند درشت میخواد 😁
ولی قندم لب مرزه 🥺
با نبات سفید بخور چه اشکال داره.زیاده روی فقط نکن ولی اینکه هر چند وقت یبار بخوری که مشکلی نداره
من هر روز صبحونه میخورم 😐مگه چه ایرادی داره
من که دو روز یه بار میخورم
بخور بابا گرمیش اصلا اونقد نیست اونم توی هفته ی تو. من چندبار خوردم تاحالا
بخور عزیزم بعدشم آب زیاد بخور اون روز که قندت بالا نره دفع کنی
بخور
من هرروز صب چای نبات میخورم با صبحانه
آخی عزیزم
کسی نیست بگی برات درست کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.