ن عزیزم چرا زشت مگه حتما باید اتلیه ببری
هرکسی بچه خودشو میشناسه اگر فکر میکنی اذیت میشه نبر یا بگو عکاس بیاد خونه
یا خودت بگیر میتونی بدی عکاسی برات کار کنه روعکسش ادیت بزنه
یا این.
ببر اتلیه
اونا کارشونه دیگه راحت میگیرن اذیت نمیشه
ای جونم ک میخندی تو کوچولوی دلبر🤗🤗🤗
ای قربونش🌹
اوخدا دندوناشو
من عکس یکسالگیش تنها عکسی بود ک سرموقع گرفتم همه عکساش دیر میشد😂
نه خودت فعلا بگیر.راه افتاد ببر آتلیه
۴ ماهگیش
من دنبال مدل مبلم
مبلهامافتضاحه😂
تونستی کامل عکس بگیر
ازکجاگرفتی
اتلیه حرفه ای باشه کارشو بلده
من چون برانلین چندجا متفاوت بردم
قشنگ متوجه شدم که عکاس حرفه ای باشه چقد بچه باهاش همکاری میکنه.
ولی رادینم بچم شانسش کمترازخواهرشه.
موقع نوزادی گیر ی عکاسی بی اعصاب افتاد🤪
تنهاعکس خوبش همینه که پروفایل گذاشتم.
حالا تو ذهنمه تونست بشینه هم ی جا دیگه ببرمش.
منم یکسال و یه ماهگی بردم ببری اتفاقا وایمیسع
ببر آتلیه اذیت نمیشه
پسرم میبرم اتفاقا اونجا سرگرمش میکنن میخندوننش
مبلت چه خوشگله
میشه عکس کامل ازش بزاری
چقدر این مبلتو دوستدارم اما کثیف نمیشه سریع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.