دختر منم از اول شیر خشک خورده الان فقط روزی یکی دوبار میدم بجاش غذا میخوره
خواهر زاده منم وزنش ثابت مونده ۵۰ گرم اینا بالا میره هر ماه اونم شاید
خواهرم یک سال و نیم جداش کرد الان غذا میخوره اونم کم و بیش
خیلی شلوغه
من تازه بردم فوق تخصص گفت شیر کمتر بده بیشتر غذا بخوره.
شیر بعد یه سالگی وزن دهی نداره حتی شیر خشک بیشتر ویتامین و کلسیم داره کلا بعد یه سال باید بیشتر غذا بخوره که وزن بگیره.
دختر منم همینه خیلی غذا نمیخوره و بیشترش هم ژنتیک هست اما باید تلاشم بکنی
دوست منم همینجوری بود قدووزن بچس استپ کرده بود دکتراز شیر گرفتش یکسالش بود گفت باید غذا بخوره بنظرم ک تاثیری نداشت چون الان دخترمن یکسالشه۱۰کیلوشده اون دوسال وسه ماهشه ۱۰کیلوشده
چرا خودتو تقویت نمیکنی ک شیرت مقوی و پر چرب بشه؟
به نظر من وقتی آزمایش دادین مشکلی نداشته و قد و وزنش روی نمودار هست خوب مشکلینیس که از طرفی هم بعضی شیر خشک ها هم واقعا تاثیری روی وزن بچه نداره پس همون شیرمادر بهترین گزینه هست حالا اگه خوب غذا میخوره که خوب با غذا میتونه وزن بگیره اگه هم غذا خوب نمیخوره بازماگه قد و وزنش نرماله مشکلی نیس
تاپیک منو ببین
دکتر زنان یا اطفال
میشه شماره دکتر بهم بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.