برا من آنومالی 40 بود الان شده 31 دکتر که میگه هیچی نیست ولی من خیلی میترسم
لب مرزه، استراحت کن ، چیز سنگین بلند نکن، زیاد از پله استفاده نکن، رابطه هم زیاد نداشته باش یا اصلا نداشته باش
استراحت کن فقط
لب مرزی عزیزم استراحت کن شیاف بذار زیر ۳۰ خوب نیس اگه خوب استراحت کنی و شیاف بذاری میره بالا
مراقبت کن
به دکترت نشون بده احتمالا بهت شیاف بده
باید مراقب باشی وگرنه کم میشه ۳۰ دیگ لب مرزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.