سلام به نظرتون اسم پرنیا خوبه قشنگه جدیده یا نه؟

۱۳ پاسخ

پرنیان قشنگتره

جدید نیست

پرنیان و پریناز به نظر من قشنگترن

پرینا کم تره

قدیمیه

پناه و پریناز هم قشنگه

قدیمی هست

قشنگه من دوست دارم

جدیدنیست ولی خودت دوس داری بذار هراسمی به نوبه خودش قدیمی میشه و اسم های جدیدتری میاد به خواسته دل خودت پیش برو گلی

قشنگه ولی جدید نیست

جدید تی ولی قشنگه

جدید نیس عزیزم

جدید نیس ولی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مامان نورسا مامان مامان نورسا ۱ ماهگی
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلای مامان نیلای ۹ ماهگی
مامان آنیا❤️‍🔥 مامان آنیا❤️‍🔥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری