۷ پاسخ

اون هایی که خودشون می‌بافند چجوری می‌بافند یعنی من بافتنی بلدم ولی نمیتونم بهش طرح بدم

مبارکه گلم قشنگه منم می‌بافم آبجیمم میبافه ولی فعلا وقت ندارم

نسبتا خره
خییییلی خر نیست😂

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم تم ماهگرد تولد دندونی آشپزباشی و...هرکس سفارش داشت بیادپیوی روبیکا ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

مادرشوهرم میبافه این مدلی

چند خریدی

خیلی🤣😍😍😍😍

سوال های مرتبط