۱۸ پاسخ

من میخوام زایمان کردم بخیه خوب شد فقط ی روز کامل رو شکمم بخوابم🤣🤣🤣

اخ ک چقدرررر خوبه انشالله نصبیم بشه که دیگ بریدم

مولتی ویتامبن ها که سرجاشه!

باشه حالا فخر میفروشی🙁اگه بعدش من دور دنیا نگشتم

کوچه ما هم عروسی میشه😁🤣🤣

ای خدااااااااا نوبت مام میرسه🤣

اررررههه میتونی راحت خم شییی لباسام اندازههه شدن

ببخشیدااا ببخشیداااا خیلی خری😭😭😭
🤣🤣🤣🤣🤣

همین ک غذای بدون نمک نیاز نیست بخوریم خداروشکر😂😂😂

خداروشکر😁😁
ولی تو کوچه مام عروسی میشه 😂😂😂😂

اتفاقا من خیلی خوشحالم که اصلا نمی‌تونستم تو این دوران قرص و دارو الکی بخورم . از این به بعد هم این روند رو ادامه میدم .تازه رژیم حذف خوراکی های مضر هم ادامه میدم خیلی راضی ام 😁

من اینقدر دوست داشتم تموم شه شیرینیجات بخورم اما الانم بخاطر زردی پسرم نمیتونم بخورم

موافقم

وای خوشبحالت ،😍😍اینقدر دلم لک زده برم بیرون یه ساعت پیاده روی کنم بعد تنقلات بخرم و بخورم

هعیییی نکن خواهر ماهم خدایی داریمااا😩😂

وای من همش فکر میکنم زایمان کنم بشینم یه روز فقط چیپس و پفک و بستنی و نوشابه بخورم.
قلیونم بکشم🤪
ولی باز میدونم گیر شیردهی میوفتم

تو شیردهیم انگار ی سری محدودیت های دارویی و غذایی هست ☹️😢

الان داری به ما فخر می‌فروشی
ما هم خدایی داریم ما هم زایمان میکنیم

سوال های مرتبط

مامان arad مامان arad ۵ ماهگی