رزا هم قشنگه
رزانا قشنگ تره و معنی دار تره🌹
رزانا
رزا
رزالين
دلارز
رزان
رزيتا
نيلارز
اِلارز
ايناام با رز هستن من آنارز نشنيدم يعني مامان گل؟
این باباها با فقط یک عدد اسپرم اهدایی چ رویی دارن تو اسمم دخالت میکنن
به نظرم قشنگ نیست هلن قشنگتره
آناااااا عالیه من با باباش موافقم
آناهل هم میشه
دلارز هم قشنگه
چرا اسم جدید تولید میکنین😂 معنیش میشع مادره رز. فک نکنم قبول کنن
آنارز خیلی قشنگه. ولی ببین با این مسئله مشکل نداری چون اسم یه دوستای منه همه یا انا صداش میکنن یا رز کسی کامل نمیگه خودش ناراحت میشه . ولی آنارز واقعا قشنگه
قشنگه آنارز
اره از هلن قشنگ تره😅
الارز بزار خب
آنا یعنی مامان اگر ترکیبیم بذاری در اخر بهش میگن آنا
بزرگشه شاید بنظرش اسم قدیمی و مامانبزرگیبیاد
روی اسم های دیگه هم فکرکنید
ماهم همين مشكل و داريم اسم بچه اولم دايان
من ميگم بذاريم اينو هومان باباش ميگه پويان🤦🏻♀️🤦🏻♀️
قشنگه بشرط اینکه به هم قول بدین بعدا هرکدوم اون قسمت ک دوس داره صدانکنه کامل صداکنین
ثبت احوال قبول کنه ترکیب قشنگی میشه آنارز
ترکیبش قشنگ میشه 🩷
قشنگ میشه ترکیبش
هم شما و هم بابا راضی باشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.