۱۰ پاسخ

پسر منم همینجوری بود بهش ساشه کیدی لاکت زینک دادم خییییلی بهتر شده موز و پودر سنجد و کته سیب زمینی یا سیب زمینی پخته هم خیلی خوبه

پودر او ار اس عالیه. پودر کیدی لاکت و بریز تو ماست کم چرب بهش بده

دور شکمش و وازلین بزن ، لباسش و گرم کن ، آب جوش نبات هم بده بخوره پسر منم دو روز پیش اینجوری شده بود همین کارا رو کردم خوب شد

والا پسر من پی پیش سفت بود بخاطر دندون بود چک کردم مشکلی نداشت ولی قبلا ک شل بود بردم دکتر ویروس بود علائمی جز پی پی نداره یکسره میکرد شل و بد سوخت !

ویروس گوارشی
پسرمن تازه خوب شد

حتما سردی کرده اگه داری عرق نعنا یکم بریز تو بطری ابش ک بخوره و یکمم چای نبات بده

حدودا آیهان یک هفته ای اینطوری بود خلاصه صاف شدم دکتر گفت ویروس گوارشی هست و تا حد امکان مراقبت کن پاهاش نسوزه و خشکش کن و براش کرم بزن بیاد بیرون نمونه تو شکمش بهتره

یکم ابجوش نبات بده با ی کوچولو عرق نعنا

پدی لاکت بده با زینک

پودر سنجد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی