سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii
خانوما برای اینکه بفهمیم با بچه چه رفتاری داشته باشیم از نوزادی تا نوجوانی و در هرسنی چه برخوردی خوبه چه کتابی بخونیم
سلام من یک پسر چهار سال پنج ماهه دارم
واقعا نمیدونم چطور بعضی از این رفتار ها کنترل کنم سردرگم هستم عصبی میشم
چطور میتونم کودکی شاد سالم داشته باشم !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.