۴ پاسخ

پسر من هنوز تیکه نمیتونه باید با چنگال کمی نرمش کنم

من دخترم7ماه و8روزشه دو روزه انگشتی میدم دیشب شام کتلت داشت امروز صبحانه پنکیک البته فعلا با زرده تخم مرغ

من دختر الان ۸ ماه و دوهفته هستش ولی غذای انگشتی نمیدم بهش ولی خیلی از مامانا میبینم که میگن پاستا میدیم پنکیک میدیم من تعجب میکنم

ن چیزی نمیشه بزرگ باشع در میاره یا نگه میداره تو لپش کم کم میخوره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی