۷ پاسخ

من‌چرخ میکنم یکمم روغن زیتون بهش میزنم ک خراب نشه میزارم فریزر

من مادرشوهرم چرخ میکنه میزارم فیریزر

اگه بوی فریزر برات مهم نیست بزار تو فریزر
من تمیزش کردم تو دو تا زیپ کیپ ریختم درش و بستم گذاشتم تو فریزر داخل سبزی پلو درسته میندازم بو عطر میگیره

یه یار پوست بکن چرخ کن بسته بندی کن بذار فریزر راحت تو همه چی بریزی هر دفعه دستت بو نگیره

توی یک طوری سوراخ سوراخ بریز جایی که هوا آزاد باشه مثل حیاط پشت بوم جایی که بارون نخوره آویزون کن

توپلاستیک تویخچال

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۱۴ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی