۴ پاسخ

فقط تند تند شیربده چه سینه خودت چه شیرخشک هرچی دفع وادرارش بیشتر باشه زودتر خوب میشه بعد ترنجبین وشیرخشت بگیر خودت بخور اگه بچه هم بخوره بهتره بعد یدونه انار بگیرچند قطره بچکون تودهنش بعد یدونه مهتابی ساده بزار بالا سرش همش روشن باشه ولباسشم کم بپوشون حتما چشم بندم بزن واسش من اینکارهاروکردم دخترم خوب شد بعد خودتم گرمی نخور

۲روزبستری بوده بخاطرزردی،الان ۴۰روزشه همچنان زرده،سینه نمیگیره همچنان،۴روزم هست شکمش کارنکرده😂😂

منم بچه ام زردی داره اعصابم بدجوری خرابه تودارو بهش میدی یانه

من دخترم زردی داره خیلی غصه میخورم براش😑

سوال های مرتبط