بیسکوییت.کشمش.خرما غذاشونوبخورن میانوعده پیشکش🥴
من امروز دوقاشق آردم گندم تفت دادم تاقهوه ایی شد یک قاشق نشاسته گندم اضافه کردم با کره وقتی ذوب شد چهارشیره رو باکمی آب رقیق کردم بهش اضافه کردم تاقوام اومد فوق العاده لطیف وخوشمزه ومقوی شد با پودر مغزیجات وکنجد هم تزیین کردم فقط یک قاشق خوردن بقیه اشو نشستم باچایی خوردم😄😁
دیروز هم آرد گندم تخم مرغ چهارشیره شیر وکمی کره ذوب شده وکشمش خمیردرست کردم خمیرتقریبا شلی بود گذاشتم توفر روشم کلی کنجد زدم برا عصرونه دادم دستشون بیشترشو ریختن🫢
عصرونه چندروز پیش با نشاسته گندم وخرما وکره کمی زعفرون وآب رو قاطی کردم گذاشتم رو اجاق قوام اومد پودر مغزیجات زدم خوشمزه بودبجای آب شیرهم میتونی بزنی
تو سرخ کن هم سیب زمینی سرخ کرده درست میکنم برا عصرونه اش قبلش ۵دقیقه سیب زمینی رو میجوشونم با کمی روغن وزردچوبه وپودر آویشن مخلوط،میکنم بعدمیذارم تو دستگاه
اوتمیل و پوره میوه و محصولات ماجان هم عصرونه بهشون میدم
پنکیک
فرنی مغزیجات یا میوه
حریره
شیر بادوم
کیک البته خونگی و خودم پز
فرنی
پنکیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.