ن عزیزم
تا 140موردی نداره غیرناشتا
خیلی بالا س برو دکتر یا بهداشت بگو اینجوری خودشون انسولین یا قرص میدن
نه عزیزم بالا نیست چون ناشتا نیستی ولی یکساعت دیگ بگیر ببین پایین اومده یا نه اگر چیز دیگ نخوردی تو این تایم
قند ناشتا بالای 93 نرمال نیست برای خانم باردار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.