مامانا قندمو الان چک کردم ۱۲۵بود بالائه بنظرتون ؟؟؟

۵ پاسخ

ن عزیزم

تا 140موردی نداره غیرناشتا

خیلی بالا س برو دکتر یا بهداشت بگو اینجوری خودشون انسولین یا قرص میدن

نه عزیزم بالا نیست چون ناشتا نیستی ولی یکساعت دیگ بگیر ببین پایین اومده یا نه اگر چیز دیگ نخوردی تو این تایم

قند ناشتا بالای 93 نرمال نیست برای خانم باردار

سوال های مرتبط

مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی