مامانا میگم که میگو جیوش زیاده؟ هفته ای یه بار میخورم

۵ پاسخ

عزيزم دكتره من ميگفت هفته اي دو وعده هر وعده ٨ تكه بخوريد خوبه

منم از عید تا الان سه بار خوردم نمیدونم بد یا نه سوال نکردم

اگه از قبل داخل مواد بذاری خوشمزه میشه داخل پیاز و لیمو یا آبلیمو نمک فلفل و ادویه جان
ما هواری یا خورشت یا سرخ مبکنیم

نه عزیزم میگو ها اکثرا پرورشین و کلا ماهی و میگوی پرورشی جیوه ندارن
حتی ماهی دریاهم اکثرشون ندارن چون توی اب الوده نیستن ماهی ابهای الوده خیلی جیوه داره کوسه هشت پا ماهی مرکب و اینا

واقعا؟
ما که یک روز در میون میخوریم

سوال های مرتبط