۵ پاسخ

اولش شبیه حرکت یه ماهی کوچولو بود،
کم کم تبدیل شد به ضربه‌های قوی تر و لرزش های طولانی تر نسبت به قبل🥰

من ضربه هاشو با چشم میبینم شکمم قشنگ میپره دستم میذارم تند تند میکوبه

برامن چون بریچه ضربه ک میزنه فشار میاد ب واژنم احساس میکنم خیلیی کمم پهلوی چپم تکون میخوره درهمین حد

من اولین بار ۱۹ هفته بود حسش کردم
کاملا حرکتش دیگ مشخصه چجوریه
ضربه میزنه ، وول میخوره

تو شکمم انگار خیلی خفیف میکوبه واژنم میلرزه یهو ،خیلی کمه چون فعلا ضعیفن نینی ها و ضربه محکمی ندارن

سوال های مرتبط