۲ پاسخ

عزیزم دکترتون برای بارداری کی هست عزیزم ؟

اگر انقباضات زیر دلت شدید نیست
در حد گرفتن ول کردن طبیعی
اما اگر درد شدید داری که قابل تحمل نیست باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۳ ماهگی
مامان دل‌آنا مامان دل‌آنا ۴ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری