۱۴ پاسخ

نه بابا باد گلو رو نصف شب کی میگیره بگیر بخواب عزیزم 🤣

من از پنج ماهگی نگرفتم وقتی غلط میزنه باد گلوشو میزنه

پسر کن سه ماه تموم شد خودش میزد

من شبا نمی‌گیرم فقط بیست دقیقه تو بغلم نگه میدارم بعد می‌زارم زمین

تا ۶ ماهگی باید آروغ بچه رو بگیری بعدشش ماهگی خودش میزنه لازم نیس شما کاری کنی

منم با وجود اینکه تشکش شیب دار میذارم، اگ آروغ نگیرم بعد چند دقیقه با گریه بیدار میشه

پسرم جدیدا بعد شیر خیلی بی قراری میکنه و فقط با آروغ حالش خوب میشه

من تا ۶ ماه میگرفتم بعدش دیدم خودش خوابیده هم میتونه یکم به پهلو کج میشه و راحت میزنه دیگه نگرفتم

تا شیش ماهگی
ولی من هنوزم کمک میکنم بزنه با این که هشت ماه تموم کرده

من از ۴ماهگی دیگه نگرفتم ۶ ک دیگه اصلا نباید بلند کتی نصف شبی

من همچنان اروغ دوتاشونو میگیرم حتی نصفه شب ک خوابن
چون سابقشو داشته بالااورده و داشته خفه میشده

نه عزیزم نمیخواد من شبا نمیگیرم

نمیخواد دیگه خودش نمیزنه؟

برا من تاوقتی دمر شد چون دمر میشد هروقت شیرمیخورد خودش آروغ میزد

سوال های مرتبط

مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان دوقلو‌ها 🤰🤱 مامان دوقلو‌ها 🤰🤱 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی